Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Desperate Houswifes

Kategori: Allmänt



Premiär ikväll för de nya avsnitten =)

Vad har vi gjort idag då?
Åkte mot gymet vid 14.30, tränade rygg & mage....känns bättre och bättre nu när jag tränar, har säkert mycket att göra med kosten och min nya träningskompis ;)

Åkte förbi mina föräldrar för en kopp kaffe, fick en ask choklad som dom köpt på taxfree...blir fint till helgen =)
Hämtade ut paketet från Gymgrossisten....beställt lite kosttillskott därifrån =)
När barnen somnat blev det att rensa bland deras ytterkläder, så nu har dom varsin låda med mössor och vantar plus en egen garderob med kläder och skor i hallen!

Kommer vara hemma imorgon oxå så jag tänkte baka lite...vad det blir återkommer jag med =)
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: