Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Magen kurrar!!

Kategori: Allmänt

Ja här sitter man..upppe före fan pga att magen skrek av hunger!!
Helt lönlöst att ens försöka somna om....så jag klev upp, sitter nu och äter frukost kl 05.48?!
Klockan ringer 7.00 då jag ska upp, börjar jobba 8.30...tror jag kommer va ganska trött ikväll!!!
 
Har ätardag idag så frukost blev hårdbröd, kesella, youghurt, banan och nötter =)
Kommer inte att äta massa godis och annat onyttigt denna gång...bara en massa god Mat =)

Har tagit måtten igen och det går fortfarande åt rätt håll =)
Magen minskar, har ökat över ryggen, armar och ben står stilla sen sist...vikten likaså, men jag märker på kläderna att man går ner i fett och det är det jag är ute efter, minska fettet och öka musklerna =)

Imorgon e jag ledig men ska till VC och kolla nåt födelsemärke jag har på axeln, hoppas dom bara kan ta bort det, har haft det i säkert 5år men nu har så många tjatat att jag ska ta bort det så jag GÖR VÄL DET ;)
Blir även gymet, har haft vilodagar lör-sön.
Barnen kommer oxå imorgon, saknar som som tusan!!!!

Ska kolla lite bloggar nu och mysa i soffan tills jag ska åka och jobba.

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: