Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Jag lever...

Kategori: Allmänt

Har inte gjort mycket sen i torsdags....
Mest funderat en hel massa, sovit, läst, promenerat, kollat tv och försökt omvärdera mitt liv!!

Allt handlar inte om hur man ser ut, hur man uppfattas av andra el vad andra tycker och tänker om en...har försökt få in i min tjocka skalle att det finns viktigare saker att tänka på!
Jag har bara ett liv och det vill jag inte slösa bort på en besatthet av vikt, mat och utseende!

Självklart kommer jag att fortsätta träna och äta nyttigt men jag hoppas kunna göra det för att jag tycker det är kul och för att det är en livsstil...inte som det varit nu....en ständig  tävling mot mej själv.

Jag vet att allt bottnar i en otroligt dålig självkänsla och det är den jag måste jobba med för att kunna gå vidare....inte det lättaste men jag har lovat dom runt omkring mej att jag ska göra mitt bästa, försöka ändra mitt tankesätt och se det roliga i livet!

Har varit sjukskriven från jobbet sen i torsdags, hade inte kunnat jobba då jag börjat gråta för minsta lilla och varit så sjukt trött och deprimerad!
Men imorgon ska jag ta mej i kragen, jobbar inte så långa pass denna vecka plus att mina älsklingar kommer va här hos mej denna vecka =)

Nu har jag varit på botten så nu är det bara att börja klättra uppåt och se livet från den ljusa sidan.
Lovar att verkligen göra allt för att bli den glada tjejen igen som jag VET att jag är!!
Detta är inte jag och det är inte bara jag som märkt det.

Har inte orkat prata i telefon med någon dessa dagar, än mindre berätta varför jag mår dåligt.
Så det är inte för att jag varit otevlig jag kanske inte svarat =)

Nåja nu ska jag ta på mej kläder och städa lite här hemma innan jag ska hämta tjejerna!
Ska fixa en kopp av mitt nya the oxå...med julsmak, påminner om glögg =)




///M



Kommentarer

  • victoria säger:

    kram till dej min vackra vän!

    2009-11-16 | 16:42:27
  • Jessica N säger:

    Tänker på dig massor bästa du!!!Har saknat den vanliga gamla Madde!!!!Jag finns här när du vill prata!!!Saknar DIG!!!!

    2009-11-16 | 22:44:45
    Bloggadress: http://jesssiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: