Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hittade nåt nytt att testa!!

Kategori: Allmänt



Inte Läkerolen den har jag knaprat ett bra tag nu...men de andra har jag inte testat och när dom var sockerfria var jag tvungen att köpa dom ;)
Så jag ska smaka ikväll med en kopp/mugg kaffe till Greys Anatomy!!

Kom just från gymet, tränade Bröst/Axlar idag och känner mej väääldigt slut i axlarna...orkar knappt lyfta dom över huvudet ;)

Fick en längre pass imorgon så jag kommer jobba 8.30-17 ist för 11-15...men det behövs då jag fan varit hemma med sjuka barn flera gånger om denna höst!!!

Nu ska jag ÄTA!!!
///M

Kommentarer

  • Moster säger:

    Var köper du de sockerfria kolan? Den påsen skulle Lars vilja ha. Har aldrig sett att dessa finns sockerfria.

    2009-11-05 | 23:01:00
    Bloggadress: http://cockerdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här: