Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vab-dag...

Kategori: Allmänt

Julia har haft feber inatt så vid 5 imorse fick jag kliva upp och ge henne alvedon, kändes som hon skulle koka upp =(
Men nu verkar hon lite piggare....hoppas inte febern kommer tillbaka!

Lämnade barnen med Nina 10 imorse och åkte till gymet.
Idag blev det Intervaller på löpbandet i 25min, axlar 2 övningar, biceps med curlstång och hantlar 3 övningar, insida lår, baksida lår och mage.....körde tungt på alla övningar...det jag orkade =) Gick kanon!!
Har tyvärr slut proteinpulver så jag fick köpa mej en gainomax istället!
Hade lite att göra igår kväll så jag gick runt här hemma och gjorde alla möjliga utfall....börjar känna av träningsvärk från det!!! haha.....kul att det tar fast man bara kör med kroppsvikten =)

Nu äter jag lunch...rester från igår, en laxfile med grönsaker och keso


Svängde förbi Lulebo på väg hem för att få ett nytt papper till att hämta ut mer tapeter till hallen.....men.....dom har nu bytt leverantör till Colorama och hon var inte säker på att dom tapeterna fanns kvar!!! Va fan ska jag göra då??? Ska jag ha 2 olika tapeter i hallen el vad?? Hon sa att man kunde åka till colorama och se om dom kanske hade kvar på lager men annars fanns det inget att göra.....puckon!!!
Sovrummet får jag vänta med ett tag till....saknas en tusenlapp för att jag ska få arbetet gjort av en tapetserare....suck!!

Frågade på nautilus när mitt kort går ut där....vill ju byta gym!!
2 Juni......faaaaan va nice, trodde det var först mitten av juli =) =)
INPULS here I come ;)

Höres

Kommentarer


Kommentera inlägget här: