Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Trött...varför?

Kategori: Allmänt

Har varit trött hela em på jobbet...fattar inte varför?!
Tycker inte att mina Thermo Speed piggar upp nåt speciellt, kanske beror på att jag är så van vid mycket koffein redan haha....
Tar då 2 om dagen så jag hoppas dom ökar förbränningen i alla fall =)

Skyndade mej hem från jobbet för att hinna se Desperate...har som missat det flera gånger nu!! Nåja då kanske man har ett liv istället för att glo på tvn haha....
Har ätit ägg och dricker nu kaffe...ska laga lite lunch till imorgon så man slipper köpa....onödigt när man har mat hemma!!!

Trevlig kväll!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jo, det har varit en riktig otursvecka! =/

    Inte vet jag om tjejer är så mycket lugnare! ;-) Tycker att dina damer har haft en massa otur dom också, men dom sprider ut det bättre på en längre period. ;-) Hihi. :-)

    Allt är bara bra med oss annars. Hoppas att allt är bra med er också!! :-)

    KRAM KRAM

    2009-05-12 | 22:42:16
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: