Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Träningsupplägg för nästa vecka!!

Kategori: Allmänt

Måste försöka klämma in mer löpning nu inför vårruset den 4e Juni =)
Såhär hoppas jag det blir till nästa vecka...

Måndag : Uppvärmning, Crosstrainern Intervaller
                  Bröst, Triceps & Ben

Tisdag :   Löpning utomhus 40min


Onsdag : Uppvärmning, Gång med lutning på bandet
                  Axlar & Mage
                  Avsluta med 15min på crosstrainern

Torsdag : Uppvärmning, löpning intervaller
                   Rygg & Biceps
                   Avsluta med 15min på crosstrainern

Fredag :   VILA

Lördag :   Uppvärmning, Crosstrainern Intervaller
                   Ben, Mage & Axlar

Söndag :  Löpning utomhus 40-45min

Känns som lite löpning men måste ju ha en vilodag under veckan i alla fall....
Hoppas det funkar nu.....ska ju jobba mina 40h denna vecka oxå med helgen inräknat!

Hinner nog med ett träningspass till den här  veckan och löpning till helgen, kusinerna kommer ju ;)

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: