Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tränat =)

Kategori: Allmänt

Lämnade mina underbara flickor på dagis imorse...åkte därifrån med tårar strömmandes!!
Julia var extremt mammig när vi kom dit och ville bara mysa med mej i knät....alla barnen var ute så jag följde med henne ut, plockade fram en cykel åt henne...fick en puss och började gå mot bilen...hör då Jullan gråtandes ropa på mamma och springer efter mej, kan ju inte vända tillbaka då jag redan sagt hejdå så jag vinkar bara åt henne och säger hejdå...hon står vid grinden och tårarna sprutade på henne!!!! Fy fan vad det kändes i mammahjärtat =(
Kunde inte ens säga att mamma kommer sen när dom ska va hos Tomas denna vecka och det är han som hämtar dom.....tårarna rann halvvägs tillbaka till stan....usch vad jobbigt det var =(


Åkte till mina föräldrar och väckte upp Nina....hade lovat att köra slut på henne på gymet idag ;) Hoppas jag lyckades hihi...
Passet gick sådär idag....eftersom jag hjälpte Nina oxå var jag inte helt koncentrerad på det jag skulle göra, men jag följer då schemat jag gjorde förra veckan, När vi körde magen var det bra att vara 2....ena låg på golvet och pendlade upp med benen och den andra "kastade" ner dom mot golvet....tog rejält =)

Hämtat mitt paket från Olimp =)

Tog en kapsel innan maten nu så vi får se vilken effekt jag får av den =)
Ska hämta upp Jessi strax efter 16, hjälpa henne välja en hårfärg, åka och sola sen färga håret på henne =)

Höres

Kommentarer

  • mia säger:

    Visst är det hemskt när dom är så ledsna..Fick tårar av att bara läsa ditt inlägg..Man kan ju inte göra annat än att gå därifrån. Hampus grät jättemycket under inskolningen..Jag åkte från dagis med tårar sprutandes säkert i två veckor.

    2009-05-11 | 22:27:55

Kommentera inlägget här: