Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Städat och donat hela dagen!

Kategori: Allmänt

Gud vad skönt det var att sätta sej i soffan nu....har städat hela lght idag, fixat iordning sovrummet, skurat, diskat, tvättat, dammtorkat och putsat fönster! Skinande rent här hemma nu =)

Fixade middag och en lunchlåda till imorgon....Kyckling, Broccoli och Kesellaröra.

Barnen fick lyxmat ;) Tacogratäng och tortillachips...det gick hem hihi =)
Sen gick vi till lekparken då jag hört tjat om det hela dagen....skönt när dom blivit lite större, man behöver inte springa efter dom hela tiden...Natalie hjälper sin lillasyster och tar verkligen hand om henne...sötunge!

Badat båda barnen innan det var dags för sängen....imorgon ska dom till sin pappa så jag skjutsar dom till dagis 8.30 imorgon. Sen blir det träning för mej..., måste nog byta onsdagens pass mot måndagens...såg att det var triceps, bröst och ben...men jag körde ju det sist jag tränade...=)

Nu sitter jag i soffan med kvällsmål.....Keso, kanel, frön och kaffe =)
Blir väl att se nån film innan sängen.

Trevlig Söndagkväll
Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: