Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sommar ute!!!

Kategori: Allmänt

Igår kväll hände det inte så mycket intressant....åkte hem till mina föräldrar där barnen låg och sov, läste lite i min bok och somnade sedan som en stock!!!

Idag har jag jobbat!!! Var lite glad när jag vaknade och upptäckte att det var mulet ute hehe....men den glädjen försvann ju mitt på dagen när det klarnade upp och solen kom fram....har suttit och suktat efter att få gå ut, kollat avundsjukt på alla kunder som kommit in i sommarkläder och köpt mjukglass i FF....kunde inte hålla mej så jag och Vickan tog en på rasten...min första i år =)

Hämtade barnen när jag slutat och åkte hem till G-stad och balkongen!

Barnen fick lördags godis och jag satt med min älskade bok och läste tills klockan blev 20.30....nu har jag lagt barnen och slötittar lite på "4 bröllop & 1 begravning"....sneglar åt boken som ligger brevid mej och ska nog läsa lite istället hihi....


Vilodag från träningen lör-sön.....fy fan vilken träningsvärk jag har efter benpasset igår, varenda muskel gör ont och min gångstil e nog inte den läckraste idag haha.....men skönt ändå för då vet man att det tagit!!
Blir att träna Måndag, Tisdag & Onsdag till veckan....Torsdag är det ju VÅRRUSET!!  Shit....måste klämma in lite löpning nu innan dess....har inte kört så hårt nu senaste bara intervaller på gymet.
Men jag ska springa runt sjön här nån dag och se hur formen är =)
Bara jag tar mej runt utan problem är jag nöjd....satsar inte på någon speciell tid...i år i alla fall ;)

Ha en trevlig Lördag-kväll!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: