Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Som hämtat ur en skräckfilm...el??

Kategori: Allmänt

Hämtade barnen efter jobbet, åkte hem och tänkte tvätta bilen här utanför mej...men då stod det ju redan en bil där och gubben tvättade den i evigheter....en gammal volvo ähhhh inte e det så noga ;)
När jag såg att han äntligen var färdig så kommer hans FRU med SIN bil och ska tvätta den oxå!!! Va faaan oxå....så jag hann inte tvätta min idag, blev alldeles för sent. Men imorgon fixar jag och tjejerna det, är ledig =)

Satte mej istället på balkongen för att läsa min bok...efter en stund kommer Natalie och surrar om att dom vill ha picknick i mitt sovrum....när jag kommer in i köket ser jag i ögonvrån en stor jävla GETING!!!!!
Jag är livrädd för dom små liven och gav ifrån mej ett högt tjut!!
Tänkte mej inte för då både Natalie och Julia står brevid mej....Natalie är redan rädd för allt som flyger och nog kanske jag kan vara en orsak till det....men hur ska jag göra då när jag reagerar sådär, det går på 2 sek och jag tänker inte!!! Vill bara springa för livet!!
Satte i alla fall barnen i mitt sovrum och dom satte sej i sängen....

Försökte sedan komma åt en tidning och döda aset......stor var den oxå! Men den ville aldrig sätta sej....vi satt nog i min säng i 30min innan den bara var försvunnen......så den hade nog fått en föraning om vad som väntade den och stack ut samma väg den kom in =)
Men jag går ännu och spanar i fall den skulle dyka upp ur nåt köksskåp el nåt haha....
Snacka om att man e paraniod nu!!
Barnen fick sedan sin picknick i mitt sovrum som jag lovat =)


Imorgon blir barnen hemma från dagis....tänkte spendera dagen med dom, tvätta bilen och städa ur den, åka in till stan och handla nya kläder åt dom, låna lite nya böcker på bibblan och sen ska dom få följa med till gymet och leka i deras lekrum medan jag och Vickan tränar =)

Vilket väder det har varit idag oxå.....29-30 grader ute...inte för att jag märkt av det så mycket när man stått i Maxis bunker sen 9 imorse...hoppas på fler såna dagar när man är ledig =)
19 dagar kvar till semester nu !!!!
5 dagar kvar tills syster Emmy kommer hem igen =) Längtar efter henne som fan!!!
Nina fyller 20 på tisdag plus att det är vårfest på dagis då.....blir en snabbis på vårfesten sen till Nina och gratta henne!!

Nä nu ska jag duscha!
Höres    ////M

Kommentarer

  • Anonym säger:

    har du blivit smalare av Thermo Speed Extreme 90 kapslar? jag har beställt dem nu och vill ha råd och tips :D

    2010-08-22 | 23:56:13
    Bloggadress: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här: