Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mys med flickorna =)

Kategori: Allmänt

Har faktiskt lyckas fixa en hel del idag trots humöret ;)
Ringde banken igen för att kolla om det gick att göra på något annat sät för att få lånet tidigare...och faktiskt kom vi fram till en lösning =) Så nu har jag postat en ansökan, ska vänta på kortet, posta anställningsbevis och kopia på deklarationen och sen hålla tummarna!!!! Lite ljus i alla fall   =)

Har även tagit mej i kragen och bokat en tid för cellprovstagningen på sjukhuset...hade ju avvikelser på det jag tog sist =( Den 26e Maj ska jag dit....sen säger kvinnan att dom bara har manliga doktorer då!!! Va fan oxå.....varför vill karlar bli gynekologer????!!!!!!! Jaja jag får väl försöka tänka på annat när han sitter där mellan mina ben...hahaha

Sol ute vilket gjorde att balkongen blev min hållplats hela em....=)


Herregud....min dag höll nästan på att raseras av ett samtal...men som tur är löste det sej och jag plus fler kan andas ut ;)
Just ätit middag...Lax i ugn med grönsaker och Keso =)


Höres

Kommentarer


Kommentera inlägget här: