Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Känner mej som en Zombie!

Kategori: Allmänt

Tror inte jag sovit ordentligt sen natten mot onsdag....blivit mycket jobb de senaste dagarna och en impulsiv tur till Allstar igår med Jessi =)
Efter bastu och god mat i Bensbyn åkte vi tillbaka till stan och gjorde oss klar för 1 drink på allstar...(blev såklart mer än bara en, typiskt mej!)
Snabb "förfest" hos Jessi i väntan på taxi

Taxiresan in lär vi ju aldrig glömma.....den stanken som mötte oss när vi öppnade dörren...huvva!!
Blandat svett och parfym.....rutorna ner hela vägen in!!!(taxichauffören var skyldig)
Fullt på Allstar, kunde inte hänga in jackorna då garderoben var full, som tur var hade jag för en gångs skull min stora väska med mej så där fick det plats tröjor och en jacka =)
Nina ringde vid 1.30 och var på ingående men hamnade i kön...hmm Jessi kom på en smart ide och Nina var inne på 2 sek ;)
Kors i taket så åt jag ett helt jäkla Max Originalmål 2.30 på natten!!!
Tog sedan taxi med Nina till Skrholmen...vi hamnade dock inte på samma adress ;)
Lyckades även tvinga taxichaffisen att ge mej hans snusdosa för jag var utan haha....

Imorse....Taxi till tuna för att hämta bilen, hem, duscha, äta och vidare till jobbet.....Har ändå varit rätt pigg, tröttheten kom nu på kvällen med 2,5h ensamhet i KC.....
Äntligen hemma och häller i mej kaffe för att få lite koffeinkick....behövs om jag ska orka städa här hemma nu, barnen kommer imorgon och vill som ha det gjort tills dess!


Åter till kaffet nu =)
Höres

Kommentarer


Kommentera inlägget här: