Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Jobbhelg =(

Kategori: Allmänt

Åkte till Syster igår efter jobbet.....el jag handlade först Ben & Jerry, åkte hem och hämtade Twilight-boken och sen till syster =)
Fick mej lite tacogratäng där som hon hade fixat....skitgod, mycke bättre än den jag gjorde!!!
Kusinen Ida försökte byta till sej min nya jacka från Åhlens oxå haha....den är jag rädd om men däremot linnet hon lånade av mej förra helgen fick hon ta....det jag bytte mot var dessa....


HIHI....japp nu står dom i min hall!!
Jag och Nina satt då med näsorna i böckerna efter Ida åkt hem och jag åkte hem vid midnatt.
Är uppe före tuppen idag, tagit mitt piller och morgonkaffe....snart är det gymet!
Laddade upp hela dagen igår med kolisar....allt jag kom över tror jag hehe...så idag så tänker jag ge järnet!!!

Jobbar 13-21.15 idag   8.30-17 imorgon.....så det blir inte mycket annat än sängen när jag kommer hem ikväll!

Ha en bra dag!!
//M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: