Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Heldag med Nina och Jessi igår =)

Kategori: Allmänt

Var på Inpuls på morron med Nina.....Rygg & Axlar blev det, ett skitbrapass och det känns idag...är stel och öm i hela kroppen nu!! Tänkte träna idag med men jag ska nog ta en vilodag och gå på prommis istället, tränar tors & fre.

Vi åkte hem till mej sen och duschade å fixade lunch....sedan väntade det jobbiga!
Mitt besök på sjukhuset....Skulle ta nytt cellprov bara trodde jag, men läkaren såg att det var irriterat och ville även skicka iväg prover på biopsi.....han "klippte" då lös 3 bitar av tappen som skulle skickas....fy fan vad obehagligt det var och ont gjorde det!!! Han baddade även med nån syra först för att se bättre i mikroskopet och det sved!!!
Men nu är det gjort och han skulle höra av sej inom 2-3v då svaren kommer.....är det förändringar så kommer dom att skrapa bort en del av tappen...hoppas jag blir nedsövd då!!!!!!

Sen hämtade vi upp Jessi och åkte in till stan =)
Strosade runt och kollade på kläder...provade även en massa skor, köpte dock inga =(
Pumps...me like!!Sötisar!
Var ute efter ett par shorts och hittade ett par enkla på HM....ett rosa linne på Gina och ett par jeans från Vila...så jäkla fina dom var!! Tänkte inte köpa dom först men jag hade ångrat mej sen om jag inte gjort det och så dyra var dom ju inte =)

Hungriga som vargar blev vi när vi varit på alla affärer tills de sista stängde kl19!!
Waldorf blev det då =)
Min matNina & Jessi tog pizza =)
Tog sedan bilen till Hemmakväll, hyrde en film och medans vi väntade på att Frida skulle sluta så gick vi en promenad genom stan...på spaning i Luleå ;) hehe....
Sun-Tan hann vi oxå med innan vi åkte till Frida på Bergnäset för myskväll....
Film & Fridas supersöta vovve " Vante" =)
Hemfärd blev det sedan...trött som fan och seg i kroppen, men hade en riktigt kul dag!!
Tog en bild när vi åkte hem...fint!!

Nä nu kurrar det i magen och det är nog dags för frukost!!!!!!

Höres ///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: