Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fredag igen....

Kategori: Allmänt

Hann inte skriva något igår.....åkte iväg på morron för att lösa gymkortet på inpuls, jobbade 11-19, hem o bytte om och vidare till gymet =)
Var kvar där tills närmare 21.30.....härligt pass!!!!
Hemma sent och när jag var klar med allt var det bara att gå till sängen!!!!

Körde i alla fall intervaller på löpbandet som uppvärmning igår, Axlar 3övningar, Triceps 3övningar & avslutade med magen....Orkade sjukt bra igår och när jag har en sån dag var humöret på topp! =) =) =)

Idag ska jag träna innan jobbet, så jag sitter nu och äter lite frukost innan jag ska åka.
Jobbar 12-21.15 idag...huvva! Nina & Elin ska vara snälla och hämta mina barn runt 14-tiden idag och ta dom till stan, hinner väl inte träffa dom i vaket tillstånd idag men kommer pussa på dom lite när dom sover =)

Blir att sova på Skurholmen till imorgon.....börjar 8.30 imorgon bitti och lillebror ska vara barnvakt så det var enklast att lägga barnen där.

Som vanligt när man har sin jobbhelg så lovar dom kanonväder ute!!!
23 grader på lördag & 25grader på söndag......kul för er som får äran att vara ledig i alla fall, känner bitterheten stiga igen!!!!!

Nä nu är det bäst jag åker mot gymet innan jag blir på dåligt humör.

/////M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: