Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Dags för sängen....

Kategori: Allmänt

Fy tusan vad trött jag är....inte så mycket sömn inatt, lite svårt att sova ordentligt med 3 till tjejer i sängen!
Har varit riktigt effektiv idag och tapetserat klart mitt sovrum =) Superfint blev det och jag slipper den gula färgen!!
Ska lägga in bilder men orkar inte fota ikväll.....
Vem fan behöver en karl när man kan fixa allt själv ;)

Imorgon blir det att flytta in sängen igen och städa här hemma....bombnedslag är bara förnamnet!!
Tjejerna åkte iväg på party tidigare så nu sitter jag själv och har läst Body, druckit te, ätit ägg & Keso med Kesella.
Blev aldrig nån middag...har varit mätt sen lunchen och har inte varit sugen på nåt!
Slötittar på "Se upp för dårarna" men orkar nog inte se klart....

Familjen =)

Natti Natti

Kommentarer

  • mia säger:

    Vilken fin bild på er! :) Dina flickor är ju bara för söta :)

    2009-05-10 | 20:36:05
    Bloggadress: http://mida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: