Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vårruset!

Kategori: Allmänt

Kom mej iväg till gymet imorse =)
Löpning 5km som gick skitbra!!! Styrke (triceps + bröst) testade för första gången bänkpress i smith-maskinen, jobbigt var det men skitkul så det kommer upprepas =)
Magen fick sej oxå en omgång och avslutade med 10min i högt tempo på crosstr.

En tjej på jobbet har börjat samla ihop ett gäng för att springa vårruset den 4juni, jag hade tänkt anmäla mej till det i år så det passade ju bra att vi samlar ihop ett gäng, då får vi fikakorg efteråt oxå ;)
Så nu vill jag att snön ska försvinna så man kan börja löpträna ute, sträckan är ju 5km och jag klarar ju det på löpbandet men ute är det annorlunda!

Då var det jobb igen....13.45-20 och jag ska hem efter jobbet, måste städa här och fixa lite tvätt för i helgen kommer jag inte orka!!


Hoppas alla får en bra dag!
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: