Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Uppe me tuppen =)

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag till Jessica när jag slutat jobbet, vi fixade hemmagjord taco-pizza....den blev riktigt god!!
Synd bara att man inte orkade äta så mycket....den var ganska stor med fyllning!!!

Hade min "ätardag" igår så det blev inte bara pizza.....choklad, glass och lite chips slank det oxå ner!
Min mage gillade dock inte allt slisk....hade lite ont i den  när jag kom hem inatt men imorse var det borta =)
Kollade Lets Dance finalen och en film igår oxå.....(vi röstade på Laila!) innan jag åkte hem vid tolv.

Klockan har ringt 7.30 imorse och nu sitter jag och äter frukost...keso, frön och en banan.
Tänkte åka och hänga på låset till gymet.....blir lite stressigt men jag hinner nog träna 1h =)
Måste få springa lite på löpbandet och träna lite axlar.

Nu ska jag göra mej klar....
Höres =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: