Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ny frilla på tjejerna =)

Kategori: Allmänt

Efter jobbet åkte jag och hämtade tjejerna för att åka raka vägen till mina föräldrar och hälsa på...åt middag där oxå =) Köttfärsröra med spagetti till barnen och vi vuxna åt röran med omelett till....mina föräldrar kör GI så det är ju perfekt för mej =)
Sen en massa kaffe!!
Har länge funderat på att klippa av Natalies hår så det blir lite tjockare och jämnare så nu gjorde jag slag i saken och lånade en sax av "mommo"

Resultatet
"Råkade" även klippa av Jullans hockeyfrilla ;)
Så söta dom blev båda två, satt stilla och var jätteduktiga!!!

Imorgon blir det att våldgästa Linda med surr och säkert en massa kaffe =)
Ska bli jätteskönt att vara ledig imorgon, känner att jag behöver det!!

Nä nu ska jag göra lite grönt te och invänta Grey´s !!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: