Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Lyckad kväll!

Kategori: Allmänt


Jepp här hemma har det varit väldigt rörigt men sååå kul att kusinerna varit här, tomt när dom åkte!
Det är så kul att ha främmande och vi har verkligen haft riktigt kul hela helgen =)
Som tur är kommer Ida att bo i Luleå 10v från 20 Mars....gud vad kul det ska bli!
Elin funderar på att ta en lägenhet i Luleå till hösten för att plugga =)

Gårdagen var lyckad! Var och kollade in Stuk (är ju inget fan av det stället men vad gör man inte för kusinerna) sedan blev det Olivers, var fullt där inne men vi lyckades tränga oss fram till dansgolvet och släppa loss =)
Kusin Daniel
Pia

Vaknade imorse av Julias gråt hos mina föräldrar, världens huvudvärk och panik över att jag lämnade kvar Ida och Elin i stan! Dom skulle nämligen ringa när dom var nedanför så skulle jag öppna porten åt dom....men jag hade somnat el fallit i koma?! I alla fall så ringde jag Ida och frågade vart dom var, som tur var svarade hon att dom låg i sängen typ 6 meter bort haha....Elin hade på något sätt memorerat portkoden som jag slog in tidigare på dagen och fick alla siffror rätt....vilken tur att nån e smart i släkten ;)
Har spenderat dagen i soffan hos mina föräldrar och skrattat åt barnen som hade väldigt kul med Idas "lösbröst"

Sleeping Beauty

Tack ida och Elin för den roligaste helgen på evigheter!!!
PUSS

Kommentarer

  • elin säger:

    hihi tack desamma du:) de måste vi göra om snart igen !

    2009-03-05 | 15:29:08
  • Ida säger:

    Tack själv! Det gör vi ju snart om oxå ;) Men erkänn, STUK var ju inte såå illa. Fanns ju flera fina pojkar, haha ;) Om vi hade stannat där längre hade det nog blivit ännu bättre. Men vi hade ju vår stalker inne på Olivers iaf. Hehe. Pussokram

    2009-03-07 | 23:51:50

Kommentera inlägget här: