Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Lördag =)

Kategori: Allmänt

Vaknade före klockan ringde imorse....hur ofta händer det??
Klev i alla fall upp istället för att somna om, så nu har jag ätit frukost och googlat på lite nya övningar för axlarna som jag ska testa idag =)
Tänkta va på gymet till 9 idag, då hinner jag innan jag börjar jobba kl13.


Igår efter jobbet mötte jag upp Ida, åkte till Kvantum och handlade lite frukt och nötter, solade...sen till hennes lght=)
En mysig etta hade hon och hennes kompis fått hyra på varvet!
Nästa helg är det lnflyttningsfest där ;)

Jobbar till 21.15 ikväll och efter det ska jag till Frida, hon och Jessi har kokat ihop något som handlade om en dejt åt Jessi, på något sätt blev jag inblandad och ska följa med Frida till Olivers...NYKTER!
Ska fan jobba 8.30 på söndag-morron så jag tänkte va chaffis =)

Nä nu ska jag åka
Ha en bra dag.....härligt väder ute =)
Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: