Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Låååång dag!

Kategori: Allmänt

Huvva vad jag gruvade mej för att åka till jobbet idag...hade hellre varit hemma och städat för det behövs kan jag säga!
Plus att jag varit irriterad hela fm...men det gick över, är dålig på att gå och va sur som tur är =)
Känns som jag inte gjort annat i veckan än jobbat, tränat och kollat film hos Jessi...och snart är veckan slut!
Tog mej upp imorse och åkte till gymet...var där prick 9 =)
Upvärmning på löpbandet 10 min sen 50 min styrke....triceps och bröst blev det idag, känner redan att jag kommer ha träningsvärk imorgon =)
Lör-Sön blir det vila...men jag kommer nog ta en promenad på lör...har som svårt att va still märker jag haha.

Blev RedBull ist för kaffe ikväll =)

Ida lämnade lite i kylen så jag tog för mej av dom nu när jag kom hem från jobbet!

Abisko-resan blir av 3-4-5-April =) Pratade med Pia idag och bestämde att vi skulle åka, har bytt pass på jobbet
så jag är ledig den helgen...hoppas nu att vi får bästa vädret den helgen så man kan vara ute med barnen, grilla korv och åka pulka =) Härligt!!!!!

Nämde tidigare att jag fick göra nytt cellprov pga nån infektion som jag nu äter medicin mot....i måndags ringde dom från VC och sa att det var avvikelser på provet så dom skulle skicka en remiss till kvinnokliniken för att kolla upp det där =( Hoppas verkligen att det inte visar något då!!!

Nä nu blir det snart sängen...ska jobba 8.30-17 imorgon...plus att jag mest troligen kommer att öppna med en smått bakis spelguru haha....Oj vad pikar jag ska ge ;)

Ha en bra fre-kväll =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: