Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Inflyttningsfest hos Ida och Emma =)

Kategori: Allmänt

Efter en liten miss av min kära bror då han självklart inte hade tagit rätt tröja...han hade letat fram en hårig svart kofta åt mej!!! hmmmm karlar ;)
Men Elin lånade snällt ut en fin svart tubklänning åt mej =)
Efter 19 började det plinga på dörren....Det var blandat folk....Jag, kusinerna, deras kompis Ida, studentkillar, Idas rumskompis och vänner till henne.
Vart ganska mycket folk i deras lilla etta =)
20.30 släckte vi såklart alla lampor för "Earthour" och tände ljus istället....
Grabbarna ville se fotboll och vi var snabb framför tvn då Sverige skulle möta Portugal.....Ronaldo vet ni ;)
Vi e bänkade längst fram =)
Haha jag e inne i tvn!!
Sötaste=)

Kring midnatt promenerade vi bort till Olivers för att dansa lite =)
Fullt med folk var det kan jag lova....löningshelg!
Men vi hade kul...Elin var dock lite irriterad på alla gubbar som kladdade på henne och planerar tydligen nån kupp mot Olivers ? haha =)
Min(Elins) tubklänning ville inte riktigt sitta på plats när man stod och fäktades på dansgolvet bland allt folk...3ggr upptäckte jag att den inte dolde det den skulle, men va fan de bjuder jag på ;)
2 stängde dom eftersom klockan drogs fram 1h så då var det bara ställa sej i den långa kön till jackorna....
Resten av kvällen.....tjaa mat för vissa och sova?? för andra.... =)
Imorse var det bara pallra sej upp, duscha och försöka hitta ork att åka till jobbet och avklara 9h!!

Fan alltså jag är så glad att det har kommit typ 4meter av fucking snö!!! el inte!!
Det var bara ta fram ishackan och snöslungan när man skulle från jobbet.....grrrrrrrr

Nu är man äntligen hemma igen, ska borsta tänderna och gå och sova....som jag har längtat efter min säng och kudde idag....med endast 3h sömn inatt så kommer det inte bli problem att somna =)

Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: