Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hatar denna tid i månaden!!!

Kategori: Allmänt

Fan att man alltid ska behöva ha ont i magen och vara deprimerad när lönen är på ingående!
Har just lagt in alla räkningar och såg att det blev en rejäl slutsumma....vet även att jag inte kommer få någon bra lön denna månad, korta februari gör ju att det faller bort några arbetsdagar =(
Ska öppna mitt lönespec imorgon på jobbet och sen kommer det vara en nedstämd och irriterad Madde på jobbet hela dagen!!!!
Måste försöka lägga om lite lån.....men måste bara ta mej i kragen och ringa Ica-banken....suck!
Det är ju inte säkert att det går men det hade hjälpt en jävla massa om det går att lösa.

Drömvinsten på lotto hade inte suttit fel....men för att vinna den måste man ju spela, vilket jag är alldeles för snål för!
Hmmm....är ju inte den som gräver ner mej som många andra, visar inte utåt att jag har det tungt....istället säger jag alltid att det löser sej, det fixar sej nog, jag överlever bara barnen får mat.....men det tar väl stopp någonstans antar jag och det lär jag säkert märka!
Sluttjatat om detta nu =)
Det löser sej säkert ;)

Var och tränade på morron och det gick bra igen =)
Sprang 6km på löpbandet och körde styrke sen.....Ben, vader, bröst, triceps och mage....var på gymet 2h innan jag var tvungen att slita mej för att hämta barnen =)

Nu dricker jag kaffe och ska snart gå och sova....ska upp 6 imorgon.

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: