Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon!

Kategori: Allmänt


Vaknade imorse med jordens mensvärk!!!
Så jag fick börja dagen med en 1g Panodil =(
Fixade frukost medans jag väntade på att den skulle börja verka.....

SMOOTHIE
Blåbär
Proteinpulver
Keso
Banan
Sojadryck

Den blir supergod då jag har tagit jordgubbssmak på proteinpulvret!
Vid 10 ska jag till gymet och köra 4e passet denna vecka...1pass kvar imorgon och sen vila på söndag!

Idag är det tydligen fredag men inte fan känns det som helg inte...kanske beror på att jag ska jobba hela helgen, min dåliga helg dessutom! Slutar 20 ikväll, 21.15 imorgon och börjar 8.30 på söndag....enda bra med denna helg är att jag får sluta 17 på söndag och har hela kvällen ledig =)

Lilla Julia har legat i hög feber i 2dgr hos deras pappa...bara sovit i 2 dygn =( Pratade med Tomas imorse, men idag var hon på dagis igen....saknar dom!!!

Nu ska jag göra mej färdig....
Kram

Kommentarer

  • elin säger:

    hej madde! synd att du jobbade i helgen, annars hade du kunnat komma o bowla med oss imorn :P Jag undrar om jag glömt en laddare till kamerabatteriet hos dig?:P en svart sak som man pluggar in i väggen :)

    2009-03-20 | 12:51:00

Kommentera inlägget här: