Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Vädret verkar hålla i sej idag oxå...SOL!!!!
Varför kan det inte vara fint väder när jag ska vara ledig...fick typ en dag sol när jag var ledig =(
Idag jobbar jag 11-19, åker nog direkt till gymet sen.....har grym träningsvärk nu men jag ska bita ihop...tänkte köra kondition + Triceps & bröst...men vi får se om det går...ska försöka stretcha lite under dagen ;)


Har just ätit lite frukost....proteinshake och keso med nötter =)
Ska ta och fixa mej lite lunch till jobbet oxå så jag slipper köpa...

Var och solade igår efter jobbet sen till Jessi och gjorde smoothies & kollade en film...så lite seg är man idag!
Nä nu måste jag skynda mej om jag ska hinna med matlagning och fixa iordning mej =)

Haha förresten...kul sätt att vakna på morron, skulle vända mej om, men bara det att jag låg så nära bordet jag har vid sängen att jag slog huvudet i den vassa kanten så hårt att bordet välte!!! Så jag har nog en liten bula tror jag....men bordet höll i alla fall ;)

Ha en bra dag
xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: