Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Full rulle idag =)

Kategori: Allmänt

Natalie & Sebastian

Barnen vaknade 6 imorse...jippi!! NOT....men jag fick ligga kvar till 8 i alla fall innan jag masade mej upp och fixade frukost åt oss...tjejerna insisterade på "tomtegröt" så det fick dom...Jag gjorde en smoothie på hallon, blåbär, banan och sojadryck...GOTT!!


Gjorde oss klara sen för att strax efter 9 åka mot Boden.....
Alexander låg och sov när vi kom men vaknade lagom till lunch =) Så Natalie & Julia fick leka med Sebbe fram tills dess.

Linda Alex äter Mums Mums =)

Var även ute en stund efter vi ätit lunch och fikat


Åkte hem strax efter 14...var tvungen att åka till stan och tanka och sen förbi Maxi en sväng och inhandla Lördags-godis åt barnen (lite åt mej oxå ) =)
Värmde lasagne åt barnen som knappt orkade någon mat....wokade grönsaker med lite köttfärs åt mej själv.

Nu är Julia Luleås gnälligaste unge och jag börjar bli lite smått less på henne!!!
Blir en tidig kväll för dom båda!!!!
Höres

Kommentarer

  • Linda säger:

    Tack för idag!! :-)

    Synd att det blir så länge mellan gångerna bara... =/

    Sebbe och Alex somnade då ovaggade ikväll. :-P



    Ha en trevlig helg! :-)

    Kram

    2009-03-12 | 20:41:43
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: