Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fredag & VAB-dag...

Kategori: Allmänt

Natalie har vaknat flera gånger inatt och gråtit, märkte att hon var väldigt varm och yrade lite så det var såklart feber =( Det var bara att ringa jobbet och säga att jag inte kommer idag.....så trist att ringa när man vet att man ska börja tidigt, lite svårare att fixa in någon så tidigt på morron!
Har nyss ätit frukost med barnen....fil, smörgås och ägg...jag åt en smoothie till mitt ägg men hallon, blåbär, banan, solroskärnor, linfrön och sojamjölk.

Hmm...undra vad man ska hitta på här hemma idag då?!
Funderar på att kanske rensa bland alla kläder som jag har nerstoppat i massa sopsäckar...det är både urväxta barnkläder, kläder som dom växer i och mina egna kläder som inte används!

Haha tjejerna ville "träna" nu så jag har slagit på en yoga-film som dom står och härmar till hihi....sötungar!!

Nä nu måste jag gå och göra nåt vettigt =)
Höres

Kommentarer


Kommentera inlägget här: