Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Finbesök på jobbet =)

Kategori: Allmänt

Jag hade ju som tänkt ta en morgonpromenad idag men var inte hemma och i säng förrens 3 inatt och hade då avrit tvungen att kliva upp 8!!
Så jag sov till 9.30 istället och kände mej som en zombie när jag skulle ta mej upp...TRÖTT!!!
Men men det gick fint när man fått i sej lite kaffe och slog på stereon, hatar när det är tyst här hemma!!!

Mycket folk på jobbet idag och framåt eftermiddagen började småtjejer strömma in genom entren...kan det har varit för att Kevin Borg från Idol skulle spela hos oss idag och signera skivor...jepp det var det! =)

Var nog inte lika intresserad av att trängas bland folket så jag gick på rast istället....var så kaffesugen!
Men jag hann se han när han skulle åka....släppte ut han och en kille till vid Kundcenter och han hälsade så glatt och tackade =)

Har varit på gymet efter jobbet....30min på crosstr. Har som börjat gilla den där, är helt färdig och sjöblöt i svett när man stått på den och det måste ju vara bra ;)
Sen blev det ett ordentligt axelpass, lyckades hålla min taktik oxå idag med fler rep och fler set....kändes riktigt bra! Tränade även magen och ländryggen =)

Nu sitter jag i soffan med kaffekoppen i högsta hugg och kikar på 2½Män....ska gå och lägga mej i tid idag så jag orkar upp och träna imorgon innan jobbet.....
Så min fredag-kväll spenderar jag på jobbet tyvärr....12-21.15 men det ger pengar =)

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: