Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ännu ett toppen-pass =)

Kategori: Allmänt

Gud vad jag är nöjd med min träning denna vecka!!
Alla pass hittils har gått hur bra som helst =)
Bara ett pass kvar imorgon!

Idag blev det 30min kondition sen körde jag ett rejält pass för biceps...ökade tom lite på curl-stången och orkade fler rep än jag trodde!!
Sen blev det även rygg....3övningar. Var på gymet nästan 2h idag!!


Nu har jag duschat och ska fixa lite mat att ta med till jobbet....blir nog kyckling med grönsaker.
Kusin Ida kommer till stan idag så jag tror jag ska åka och sola efter jobbet och sen kika förbi henne, måste ju se hur lght ser ut som hon ska bo i =)

Ute är det 10+ och sol!!!! Typiskt att man ska jobba....hade hellre suttit på min balkong och solat hela eftermiddagen ;)
Men man kan ju inte få allt här i världen....bara gilla läget och pallra sej till jobbet så man får någon lön!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: