Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tyst det blev....

Kategori: Allmänt

Nog är det tur man har ungar som sover även om det skulle bli jordbävning!!!
5 galna Andersson i min lägenhet är inte att leka med....speciellt inte när dom fått i sej vin haha
Själv drack jag sockerfri red bull som Ida kom med från bilen.....Eriks kompis undrade om jag hade nåt groggvirke, då säger Ida : Jo men jag har....6 flak red bull i bilen!!! Lycklig han blev då ;)

Vi har surrat om Spanien-resan, lyssnat på musik och haft skitkul =)
Men nu har dom åkt mot stan......
Har fått bädda åt Erik och hans kompis oxå i V-rummet...så det blir fan fullt här inatt!!!


Var ju på gymet idag....helt ok pass, biceps, triceps och mage blev det idag.....lättade på vikterna när jag körde biceps och gjorde fler set istället...det kändes det oxå =)
Nu blir det TYVÄRR ingen mer träning tills jag kommer hem från Gotland....men där kommer jag nog köra löpning på kvällarna, kommer ju klättra på väggarna annars!!!! Tror det kommer va riktigt nice att springa där.....typ strandpromenaden i solnedgången ;)

Nä nu ska jag nog städa upp här lite efter gängets framfart innan jag ska gå och lägga mej!!!
Måste upp runt 6 imorgon...suck! Men jag får trösta mej med att det kommer ligga 4st här som inte mår lika bra som jag gör imorgon bitti hihi....


Puss & Godnatt!!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: