Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Trött som få!!!

Kategori: Allmänt

Känns inte som man sovit mycket inatt....kom i säng vid 01 och vaknade en gång vid 3-tiden och sen vaknade ja igen när Ida kom och blåste sin andedräkt på mej typ 5 imorse....klockan ringde sen 05.45...suck!!
Lämnade barnen på dagis 7.40, till arbetsförmedlingen och pratade med handläggaren...höll på att somna stående utanför dörren där!!
Åkte till Sun Tan sen för att sola....och DÄR somnade jag!!!! vaknade med ett ryck när solariet stängdes av =)

Tänkte vara lite snäll mot mina kusiner som låg bakis hos mej så jag köpte med mej Cola och åkte hem för att väcka dom =)
 Pigg Ida??!!! djävulen med kamera var framme ;)

Har jobbat 11-15 idag.....sjukt mycket folk var det så tiden bara flög iväg =)
Hämtade barnen i Smedsbyn och åkte till stan för att leta mej ett par remsandaler....men inte hittade jag några jag ville ha!!! Tror jag måste beställa mej ett par från HM istället....Elin hade köpt ett par därifrån och dom var jättefina!

Middag blev stekt kyckling, sallad och Keso.....barnen fick makaroner till.


La mej för att vila en stund på soffan....måste ha somnat på 2 röda för jag vaknade sen av att Andreas ringde....40min senare!
Nu ska jag läsa lite bok och sen sova!!!!

Midsommarafton imorgon...jag jobbar 10.30-17.15.....men sen blir det väl mys antar jag =)

BYE
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: