Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Nu e man på Ön =)

Kategori: Allmänt


Barnen pigga och glada 6.00 på söndag morgon =)
Stannade och fikade efter vägen.....



Lite bilder från Sthlm =)

Vid 9 imorse åkte vi mot Nynäshamn....kom fram i god tid så vi satte oss på ett fik och barnen fick glass =)


Ombord var det ju inga problem för barnen....det var väl ungefär 10 andra barn i samma ålder i salongen så dom har sprungit sej less runt alla stolar, kollat film och fikat =)
Strålande väder här på Gotland och barnen ville direkt hoppa i och bada...själv la man sej i en solstol och pressade hihi...

Mamma hade köpt en liten pool till barnen oxå plus en massa badringar m.m så jag tror dom kommer ha det riktigt bra här =)
Ikväll har vi ätit smörgåstårta...Lasses son Isak fyllde år igår så det fanns kvar....fick besök av Sanna och hennes man så vi har surrat på, har även hunnit en sväng på Ica Maxi här och kollat in läget ;)
Mest var det för att jag ville ha frukost imorgon.....i kylskåpet fanns mest kräm, risifrutti och risgrynsgröt!!
Så jag har gjort mej en egen hylla med Keso och dylikt ;)

Barnen somnade närmare 22 ikväll och imorgon blir det att ligga här och sola & bada hela dagen...gud vad skönt!!!

///M

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åh, va härligt ni ser ut att ha det!! :-) Fina bilder!! :-)

    Kram

    2009-06-23 | 23:17:24
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/
  • Najalla säger:

    Välkomna hem till ön =) Såg din adress på facebook så jag va tvungen att kika in. Jag jobbar varje dag i två veckor, hur länge stannar ni? Kram

    2009-06-24 | 00:06:38
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: