Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Nedräkningen har börjat =)

Kategori: Allmänt


Dom stora blå på denna dam öppnades 05.45 imorse....=)
Hon verkar inte ha nån feber och är pigg....men rosslig och lite snorig är hon!
Den andra damen sover ännu så jag och Jullan myser på här......

Ska jobba 8.45-16.30 idag och barnen ska vara med Emmy hela dagen....hon skulle ta med dom till Leos Lekland idag, Natalie kunde knappt somna igår för att hon var så uppspelt haha....

Inatt har jag varit helt förvirrad!!!
Jag har vaknat 2 ggr och letat efter EMMY i SÄNGEN ?!!! Kommer ihåg att jag slitit upp täcket och stirrat på kudden innan det kopplade att Hallå....Emmy ligger fan inte i min säng, varför skulle hon det?!
Andra gången kände jag med handen på kudden....ingen Emmy så då gick jag UPP och kollade om hon låg på soffan....stod där i dörröppningen som ett mongo innan det kopplade att Emmy fortfarande inte är här!!!!!
Nåja.....det är ju mej vi talar om så inget förvånar ju :P haha

Hade ett bra axelpass igår med assistans av Andreas =) Fler såna Tack!!!

Nu har Natalie vaknat så nu ska vi göra oss klar...
Ha en bra dag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: