Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Lugn kväll!

Kategori: Allmänt

La barnen vid halv åtta och sen har jag suttit i soffan.....mest vid datorn men nu är det ju Desperate Houswifes!





Gjorde mej en smoothie på massa blåbär, lite hallon, en halv banan, proteinpulver och soyadryck.....riktigt god blev den!!!!
Skulle behöva planera vad jag ska ha med mej ner till Gotland snart oxå...har börjat på en lista men den är lååång ifrån klar! Nåja jag hinner....men ska inte stressa....fast för mej är det svårt, måste alltid ha nåt att göra annars börjar det krypa i kroppen...hahaha undra om man lider av nåt allvarligt el bara e gillar att ha många järn i elden =)?!!

Imorgon skjutsar jag barnen på dagis, jobbar till 14 sen hinner jag faktiskt träna innan jag ska hämta dom..=) =)
Kring 19 skulle nog syrrorna och kusinerna kika förbi och förfesta lite innan dom drar till stan för att gå på färjan...tråkig som jag e så stannar jag nog hemma, ska jobba på tors och var ut i fredags så...nä det blir en lugn kväll för mej i soffan =) Sen känns det ju inge kul att kasta bort träningspasset tidigare på dagen.....

Nä nu ska jag se klart DH =)
BYE BYE
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: