Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ledig dag!!

Kategori: Allmänt

Packade in barn och väskor i bilen, tankade och lämnade dom sedan på dagis.
Åkte mot gymet för att träna....ville testa min provpåse "massacra" idag innan träning.....den smakade riktigt vidrigt, pulver, vatten med äppelsmak!! Huvva...men det var bara svepa!
Hade ju Cardio på schemat så jag tänkte att jag springer 5km....höll ett högt tempo hela tiden för att pressa tiden, när jag hade sprungit 4,7km så kom världens våg av illamående, yrsel och balansen ska vi inte tala om...så jag panikstoppade löpbandet och slänge huvudet mellan knäna!!!
När det värsta försvunnit så tänkte jag ta mej till omklädningsrummet för att vila....trodde jag skulle svimma när jag började gå, blicken hängde inte med och allt snurrade och det kändes som att golvet gungade!!!

Riktigt obehagligt var det!!! Satte mej i omklädningsrummet med rusande puls och mådde inte alls bra!

Svepte nästan en hel flaska vatten....men sen blev det lite bättre och jag gick upp igen för att köra styrke.

Blev inte alls något bra pass...kände mej konstig och hade ingen pump....men tränade i alla fall Biceps & Mage det jag orkade sen åkte jag till Sun Tan!!


Kommer då inte testa det där igen.....usch!!
Har även slutat med Thermo Speed och HmB-tabletterna....min hy har blivit jättedålig sen jag började med dom och nu inför sommaren är det inte så kul!!! Håller mej till bra kost och träning nu istället och hoppas på bättring!

Åkte till Pia en sväng och drack kaffe...hon hade lite att surra om och det var ett tag sen vi sågs =)
Var även in på jobbet, handlade och fixade mina papper till IcaBanken så nu ligger dom på lådan och det är bara att invänta besked!! =)

Dags att duscha och sen slöa ett tag innan jag ska iväg igen......=)

///M

Kommentarer

  • elin säger:

    Hej kusse! :) ja har gjort en ny blogg nu ifall du är intresserad.. haha. DEt lät inge mysigt de där med svimmingsattacken.. huvva. sköt om er i storstan o kom ihåg o hålla utkik ;)

    2009-06-09 | 02:33:43
    Bloggadress: http://dapell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: