Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kryllar av studenter!!

Kategori: Allmänt

Har stått och kollat på alla studenter från balkongen på morron...synd att man själv inte fått uppleva det!
Valde en annan väg i livet men det har gått bra i alla fall =)

Har vart och tränat på morron....Baksida axlar och rygg...gick bra idag, hade ork hela passet!! =)
Åkte till Sun Tan sedan för att sola....med min vanliga tur så fick jag P-böter idag! 350 spänn åt H-vete....inte nog med det så stängde Telia av abonnemanget för mej idag så jag fick låna A telefon och ringa Telia....320 spänn kostade det att öppna upp det igen om jag inte ville vänta tills dom sett att pengarna kommit in!!!
Det var en gammal faktura som legat kvar och jag har inte vetat om den för Telia har skickat den till min jättegamla adress i Smedsbyn.....därav missförståndet!
Nåja bara gilla läget....

Nu ska jag till jobbet sen till syrran och äta grillat....ska nog inte med dom ut sen, tänkte ju va på gymet 9 imorgon =)

Ha en bra dag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: