Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kom i mål med nytt PB =)

Kategori: Allmänt

Vilken kul kväll det har varit!!! Toppenväder och alla var på glatt humör när vi skulle springa =)
Gick riktigt bra för mej...kom i mål efter 5km på 23min 34sek...nytt PB för mej =)
I väntan på resten av tjejerna hämtade jag ut våran picknick-väska.....

Hittade oss en plats och fikade =)
Höll på att frysa ihjäl på slutet...svettig efter löpningen och sen sitta still, blåste oxå och inte var det så varmt!!
En arbetskompis till oss fick motta ett pris på scen av Peter Siepen =)


Jag och den fina?? medaljen man fick =)
Detta kommer att bli en favorit i repris kom vi fram till!!!!

Nu ska jag slöa i soffan och sen krypa i säng....jobbar 9.15-14.30 imorgon sedan är jag ledig till på tisdag!

Ha en bra kväll!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: