Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kalas på Kalas =)

Kategori: Allmänt

Tog mej ut på min löptur efter jobbet....skulle springa runt sjön.....vilket jag iofs gjorde men kanske inte den vanliga vägen haha....med mej blev det en del oavsiktliga omvägar!!! Men jag kom runt tillslut och det tog längre än jag räknat med så fick nog ihop mer än 5km =)

Sedan iväg till dagis i smedsbyn där det var Vårfest för barn och föräldrar.


Dom hade dukat upp med fika och tårta inne men vi hann inte vara kvar tills dom skulle fika.....hade bråttom iväg till Nina som fyller 20år idag =)   GRATTIS!!!!!!
Hon vjöd på 2 olika tårtor och jag var ju tvungen att smaka av båda...el det som var kvar i alla fall ;) såg ut som hon haft främmande hela dagen då det inte fanns mycket tårta kvar.....hmmm undra vem som ätit...Nina??? hehe

Helt slut är jag nu.....ska se klart Desperate sen läsa lite innan jag ska sova!!!
Har kommit isäng sent de senaste kvällarna av någon underlig anledning.....=)

/////M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: