Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hemfärden närmar sej =(

Kategori: Allmänt

Idag har jag bokat om färjan så vi åker 7.05 på tors morgon till Nynäshamn...sen börjar den långa resan hem!
Tur att min bil har blivit servad här nu och AC n som tydligen inte funkade funkar nu =)
Hoppas nu att man får samma fina väder uppe i Luleå resten av semestern, annars har jag ju 2v att se fram emot i Spanien 17-31 Aug ;)

Har bara legat i poolen på en luftmadrass och solat hela dagen, Jullan drog iväg och sov över 2h mitt på dagen så jag fick ligga i lugn och ro dessutom =)


Kom just hem från mormor där vi ätit middag och nu badar barnen i badkaret, Natalie luktade inte gott efter strandturen!!
Ikväll blir det nog fika med en gammal kompis här från ön =)

Höres
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: