Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Helgen närmar sej =)

Kategori: Allmänt

Mitt tålamod är oftast vääääldigt långt....MEN när jag sitter i bilen blir jag som hulken!!!! haha.....svär och slänger förbannelser på alla kärringar som inte kan köra bil, kan inte ligga bakom bilar om det går att köra om, kör säkert ofta för fort och kryssar mej fram mellan filerna.....så idag när jag åkte efter E4an mot stan så är det nån jäkla bonde med sin BigSize traktor som ligger och tar upp hela vägbanan......grrrr kände hur irriterad jag blev när jag var tvungen att krypa fram i 30.....andas andas andas.....tur att jag hade barnen i bilen annars hade jag förvandlats till ett grönt monster hahaha...


Fixade middag åt barnen och snabbstädade, skällde ut nån snubbe på inkasso innan vi skyndade oss iväg mot Inpuls.
Ett riktigt bra pass blev det idag!!!
Triceps, Bröst & Mage....tidigare tyckte jag inte om att träna triceps men det var nog mest för att bara var 4e pass blev bra....nu de senaste veckorna har det vart super =) Kändes som armarna skulle spricka när jag var klar!!!

Imorgon var det tänkt att jag skulle träffa Anna och gå på pass med henne men....hon fick akut åka söderut på ett familjeärende så då blir det ett gympass istället för mej =)
Axlar och rygg tänkte jag köra imorgon.....vill köra ben oxå men eftersom det är vårruset på kvällen så spar jag på krafterna =)
Är ledig hela dagen så undra vad men ska hitta på efter gymet? sola kanske? gå på stan?....vi får se =)

Nu är det soffläge...har duschat, lagt barnen, plockat undan här hemma och bara skit på tv....så det blir läsning!


//////M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: