Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hektisk dag!!!

Kategori: Allmänt


Barnen väckte mej runt halv åtta imorse....men jag låg kvar till 9.30...riktigt skönt!!!
Sen har det vart fullt upp hela dagen.....
Tomas & Marie kom och hämtade tjejerna vid 11.....sen dess har jag hunnit med detta!!

-Packat
-Tvättat en maskin
-Städat
-Tvättat bilen
-Dammsugat inne i bilen
-Handlat på Maxi
-Löptur på 45min
-Solat på sun tan

Toppenväder för löpning!!

Vid 17 åkte jag mot Smedsbyn för att hämta barnen....Tomas & Marie bjöd på grillat när jag kom =)
Riktigt hungrig var jag, hade inte hunnit äta något på hela dagen...några koppar kaffe och en red bull e det jag fått i mej!!!


På väg hem stannade vi på Skurholmen och sa hejdå åt Emmy & Nina....tankade upp bilen på Shell, nu e vi hemma igen, barnen sover och jag ska duscha, packa ner lite mer saker och sen måste jag nog sova!!!
6 imorgon tänkte jag att vi skulle börja rulla söderut =)

På återseende när jag kan koppla upp datorn igen....
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: