Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hej hopp

Kategori: Allmänt

Vi  tog oss ända fram till Sthlm utan olyckor el andra konstigheter =)
Idag har vi spenderat dagen med Nutti och barnen...varit på barnteater inne i stan och sedan varit här ute på gården, jag har mest legat i solen hihi.
Ikväll ska jag ta en löptur här....får se om jag kommer tillbaka el om mitt lokalsinne sviker mej totalt!!!!??
Skön ska det bli då maten inte varit den bästa sen vi åkte......nåja det är ju semester =)

Imorgon åker vi nog mot Nynäshamn redan vdi 9 på morron....dels tar det en timme att köra dit och jag är lite osäker på att jag hittar från Huddinge....12.10 går färjan så man vill ju vara där en stund innan, hatar att stressa!!!
15.10 kommer vi i hamn i Visby.....fint väder har dom lovat ända till fredag i alla fall så det blir poolen och solstolen de närmsta dagarna =)
Återkommer med lite bilder när vi kommer till morsan och jag kan koppla upp min dator.

Ha det bäst!
///M

Kommentarer

  • Linda säger:

    Fan va härligt! :-) Är grymt avis! ;-)

    Hoppas att ni får en härlig semester. Hälsa till tjejerna! :-) Kram på er

    2009-06-22 | 22:37:58
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: