Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fyndat och solat =)

Kategori: Allmänt



Min nya kamera tar riktigt fina bilder =)

Var supervarmt ute idag så jag och barnen strosade runt på stan....fyndade en ny bikini på stadium, dom hade erbjudande ta 3 bet för 2 så det blev 2 överdelar och en underdel =)
Ny mascara köpte jag oxå!

Sen hur man ser ut i bikinin var ju en annan sak haha.....huvva gruvar mej för att ta på mej bikini!!!
Åkte förbi Maxi sedan och fixade mitt minneskort.....trodde inte det skulle va så billigt!
79:- för 2G så det var fan inte farligt!
Tog med mej barnen till Kulturens hus sen, lånade lite böcker åt dom sen glass och en koppa kaffe till mej =)
Mysigt som tusan i solen =)

Nu väntar jag på syster som ska va barnvakt så jag kan åka och träna....får nog med mej Andreas idag oxå =)

Ha det bäst!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: