Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fått gjort en del idag =)

Kategori: Allmänt

Klev upp 8.30 imorse med barnen, fixade frukost och sedan gick vi ut och tvättade min bil....invändigt och utvändigt =) Tänkte dammsuga oxå men det saknades ström i min stolpe då Luleå installerar om något...så det får vänta.

Skulle göra lunch åt barnen när jag lyckades tappa en hel glasburk full med makaroner i golvet!!!!
Men det är jag i ett nötskal...hade inte någon sop heller så jag fick skrapa ihop allt med tidningar haha...
Blev en hel del makaroner i köket!!!

Åkte sedan mot stan för att handla kläder och skor åt barnen....gympaskor åt Natalie och ett par sandaler åt Julia, en klänning åt dom var, 2par linnen åt N, 2par tights & 1par strumpbyxor åt N....hon har nästan inga som hon kan ha...växer som en galning =)

Gick in på en sportbutik för att köpa proteinpulver och hittade även prover man kunde köpa av Massacra....så det köpte jag oxå =) Kul att testa om det är så effektivt som alla säger hihi...men det blir nästa vecka!


Har just ätit mellis och barnen ätit middag.....äter middag sen när jag varit och tränat, klarar inte av att äta ett stort mål innan träning!!!

Bye   ////M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: