Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Dagen närmar sej sitt slut...äntligen!!!

Kategori: Allmänt

Gud vilken seg dag!!!!!
Har i alla fall fått städat barnens rum och badrummet...mer har jag inte haft ork till!
Natalie har haft en riktig tjat-dag! Tror jag fått sår i öronen....och humöret ska vi inte tala om.
Var helt slut i skallen så jag la mej i soffan och skulle vila...Julia kröp upp i famnen och somnade där, Natalie kom oxå och la sej brevid oss.....trångt men mysigt blev det =)


Nåja nu har dom små liven gått och sova....jag tänkte bara duscha och sen inte göra ett skit!!!!
Bara kolla tv och mysa med kuddarna i soffan =)
Ledig imorgon oxå så jag skjutsar barnen till dagis och sen direkt till gymet.....tror det kan vara en del av mitt dåliga humör idag...att jag inte tränat sen fredag....
Men ska bli skönt med en hård vecka nu...hihi =)

Ha en bra söndag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: