Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Allstar igår!

Kategori: Allmänt

Skulle ju inte ut igår....men vem fan kan säga nej när Andersson sätter igång =)
Hade skitkul i alla fall!!! Var på allstar hela kvällen, skulle till färjan men då vi lyckades fixa oss ett dansgolv på allstar
blev vi kvar där hela kvällen ;)
Emmy kammade hem priset IGEN som mest crazy brud.....såklart med sina "naughty panties" hahaha...Puss!!
Kära syster hade dragit hem till nån snubbe med alla nycklar så jag Nina, brorsan och hans tjej fick sova hos Ninas ex inatt....nåja nu e vi på hemmplan och jag ska snart jobba!!!!!

 Lite bilder från gårdagen

Emmy & Malin                    Jag & Emmy                 Andreas & Camilla    Nina & Jag


Camilla & Nina                  "Dansgolvet"        Carro, Emmy, Camilla 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: