Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Slut på det roliga =(

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit hos Tess i Smedsbyn, suttit ute och myst i solen hela dagen!!

Natalie, Nova & Julia


Lilla Mira                           Nova & Julia busar

Vid 18 kom Tomas & Marie för att hämta tjejerna så jag åkte mot stan och Inpuls =)
Ben, Axlar och Mage blev det idag....skitbra pass och körde slut på benen igen, får se om jag kan gå lika illa denna vecka hehe....
Har fixat matback till jobbet nu och ska packa väskan,  kommer vara med Andreas i hans stuga hela veckan, åker bara till och från jobbet =)
Slut på semester.....booooring!! Kommer sakna mina tjejer som varit med mej nu i 4veckor!! LOVE YOU!

Nu ska jag se klart Walk The Line!!!

På återseende!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: