Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Skönt att va ledig =)

Kategori: Allmänt

Okej....2 barn kan ta på krafterna ibland, men 3st i samma ålder...ojoj jag var helt svettig där ett tag...var tvungen att ta med dom till lekparken =)


När Nova åkte hem hoppade vi in i bilen och åkte mot gymet.
Körde Biceps, Triceps & Mage idag....kändes som ett bra pass men jag vågade inte köra samma vikter jag haft då jag inte tränat på typ 2,5 v....men snart ;)
Barnen lekte hur fint som helst i lekrummet....har då verkligen fått snällaste barnen på denna jordhalva!!
Dom ville inte ens åka därifrån när jag skulle hämta dom haha.....
Kanske blir ett pass imorgon oxå då ;)

Nu ligger dom i sängen och kollar film....själv ska jag slöa hela kvällen!!!
Har haft lite ont i magen sen igår...vette tusan vad det kan vara?!
Men det blir säkert bra =)

Ha en bra kväll!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: